מנוף הרמה לשיש

מתי צריך להעזר במנוף הרמה לשיש ומה מיוחד במנוף כזה?

הרבה פעמים, כשאנחנו שומעים על שימוש באופציה של מנוף גדול, מנוף לקומה גבוהה, הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו הוא שהמנוף נועד לשרת צרכים של אנשים המבקשים לעבור דירה או משרד. שכן, אז הם נדרשים לשכור את שירותיה של חברה שלרשותה מנוף המאפשר להוביל רהיטים וחפצים כבדים אחרים מקומות גבוהות או אליהן, בצורה בטוחה ונוחה.

אומנם חלק מאוד משמעותי ונפוץ בשימוש שנעשה באופציה של מנופי הרמה אכן נועד לשם כך, אך זו לא האופציה היחידה.

אנחנו יכולים למצוא אופציות נוספות לשימוש, למשל בעת פרויקט בנייה של מבנים גבוהים, פרויקטים שנמצאים בעיצומם ויש צורך לשכור מנוף סולם או מנוף אחר, על מנת להעביר חלקים ומרכיבים שונים מהמשאית שמובילה אותם לאתר הבנייה אל הקומה, בה ישתמשו בהם.

לפני שנסביר איך זה נעשה, חשוב להבין את ההיגיון בהשכרת מנוף הרמה במרכז או בכל מקום אחר בהקשר של אתרי בנייה.

כפי שאנחנו יכולים להסיק, אתרי בנייה אינם כוללים מעליות פעילות ולא תמיד יש אפשרות להביא את החומרים והמרכיבים השונים בדרך שאיננה כוללת שימוש במנוף הרמה. 

הן בגלל כובד המשקל שלהם והן בגלל שמבחינה פיזית, אין אפשרות להרים אותם לקומות גבוהות, בין אם זה קומה עשירית, קומה עשרים או שלושים. לכן, צריך למצוא דרך בטוחה ונוחה לעשות זאת.

ציוד כמו מנוף לקומה גבוהה יכול לשמש אותנו לצורך כך, למשל במקרה בו אנחנו צריכים להוביל ולהרים שיש מהמשאית אל הקומות הגבוהות.

כידוע, אנחנו נרצה להרכיב שיש בחללים שונים במבנה, בין אם זה בתור חיפוי קירות ובין אם זה לריצוף, הן בנכסים שונים בקומה והן אם מדובר בשטח המשותף לכלל הדיירים.

אין לנו אפשרות אחרת להביא את השיש לקומות הגבוהות, אלא באמצעות מנוף הרמה מיוחד שנועד לשם כך.

איך עושים שימוש במנוף כזה?

ראשית, אנחנו צריכים לבדוק מה המשקל של השיש ואיזה משקל יכול לשאת המנוף.

בעיקרון, מרבית המנופים ברמות האלה, יכולים לשאת משקלים כבדים מאוד, אף יותר ממשקל השיש.

שנית, אנחנו צריכים לבחון כיצד השיש מונח על המנוף בשביל שנוכל להרים אותו בצורה נוחה ובטוחה, באופן שלא ייגרם לו נזק וחשוב מכך, שלא ייגרם נזק לאף אחד מהאנשים שנמצאים בסביבה.

שלישית, רצוי לבדוק איך אנחנו משתמשים במנוף באופן כזה, שיאפשר לנו לייצר תהליך עבודה יעיל, מהיר, בטוח ונוח.

צרו עמנו קשר בכל נושא: