מנוף גדול

כל מי שעבר דירה מכיר את הרגע הזה במהלך המשא ומתן עם חברת ההובלה בו הוא נשאל: "באיזו קומה הדירה?".

אם מדובר על קומה שלישית ומעלה אפשר לראות מיד כיצד פניו של המוביל מתכרכמות ובשלב הבא תג המחיר מזנק. או אז הפנים שלכם מתכרכמות בהתאם.

מנופי הרמה – להוציא את מרכיב הקומה מהמשוואה

אם אתם מחפשים דרך טובה להפסיק לחשוש ממשא ומתן עם מובילים הוא לפנות, מראש, לחברות הובלה עם מנוף שמתמחות בהובלה עם מנופים גדולים, כמו למשל חברת 'מנופי המרכז'.

בחירה בחברת הובלות כזו פשוט פותרת עבורכם את הבעיה. למנוף זה ממש לא משנה אם המקרר שלכם עולה לקומה השלישית או לקומה השלושים.

כמובן שלא כל חברת הובלות מבצעת הובלות עם מנוף, וגם כאשר אתם מאתרים חברת הובלה עם מנוף גדול, כדאי שתוודאו שהמנוף שהיא מפעילה אכן מתאים לצורכי ההובלה הספציפית שלכם.

רצוי גם לברר ולחפש המלצות ולבקש הסמכות מקצועיות. הובלה במנוף זה תחום מקצועי רגיש הדורש מיומנות וניסיון, הן בתפעול המנוף עצמו ובשמירה על החפצים שלכם מפני 'תאונות' והן בכל הפרקטיקה של הגעה ליעד והתמקמות; נסו למצוא מקום פנוי להעמיד מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות באמצע היום במרכז תל אביב; איש מקצוע מיומן נערך לכך מבעוד מועד ומתמודד עם הבעיה; מוביל פחות מיומן יעשה 'רונדלים' בשכונה.

מנופי הרמה – שירות זו לא מילה גסה

אחד הדברים שחברת 'מנופי המרכז' חרטה על דגלה הוא תפיסה של הוגנות ותודעת שירות גבוהה. זה בא לידי לביטוי הן במחירים ההוגנים של ההובלות והן בממשק הישיר מול הלקוח המתאפיין באדיבות ובפחות סחר-מכר (שלמרבה הצער מאפיין חלק מסוים בענף).

הנטייה היא תמיד לנסות ללכת לקראת הלקוח בתיאום המועד ולבצע בדיקה מקדמית של השטח, שתאפשר להתאים ציוד ולהיערך במקרה של בעיות גישה – כי מיקום מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות זה עסק למקצוענים.

אחרי שכל המגבלות ידועות ניתן לקבוע לוח זמנים סופי ומוסכם. ב'מנופי המרכז' מקפידים לעמוד בסיכום הזה על הדקה.

מנוף הרמה גדול

צרו עמנו קשר בכל נושא: