לאילו מצבים אתם צריכים מנוף גדול ומתי תצטרכו מנוף קטן?

זקוקים לשירותי מנוף כדי לתלות שלט חוצות? מחפשים פתרון להעלאת תכולת דירה לקומה גבוהה בבניין ללא מעלית? מבקשים להעלות סחורה בכמות גדולה למחסן הממוקם בקומה גבוהה?

איך תדעו אל מי לפנות ובמה לבחור? אנחנו כאן לשירותכם עם כל המידע על מנופים בכל הגדלים, מכל הסוגים. לשטחי חוץ ולשטחי פנים, למשטחים חלקים ולמשטחים הרריים, למשטחים בוצניים ולמשטחים מאתגרים.

המנופים נמצאים בשימוש במגוון תעשיות. הן באתרי בנייה והן בתעשייה הכבדה. לא תמיד תצטרכו מנוף זהה מבחינת הגודל, היכולת והסיבולת. כדי לקבל את המנוף המתאים לצרכים שלכם, עליכם למקד את עצמכם ולדעת בירור מה אתם בעצם צריכים.

מנופים גדולים או מנופים קטנים להשכרה

מנוף גדול או קטן – מה משקל התכולה שלכם?

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר הקובעים את גודל המנוף הדרוש הוא משקל המטען להרמה. מנופים גדולים משמשים כמובן להרמה כבדה. כאשר משקל החפץ הוא מעל 75 טון המנוף יהיה חייב להיות גדול. מנופים אלה הם אידיאליים עבור פרויקטים של בנייה בקנה מידה גדול כגון בבנייה של גורדי שחקים, גשרים ומנהרות, שבהם יש להרים קורות פלדה כבדות, לוחות בטון ופריטים גדולים ומגושמים אחרים למקומם. למנופים גדולים טווח גובה של עד 120 מטר, טווח הגעה של למעלה מ-100 מטר, ויכולת להרים חפצים עד 1200 טון.

מנופים קטנים, לעומת זאת, מועילים להרמה קלה. מנופים אלה אידיאליים להעמסה ופריקה של מוצרים קטנים עד בינוניים. כמו רהיטים או פריטים קטנים לבנייה כמו קורות פלדה, צינורות או קוביות בטון. לעגורנים קטנים יש טווח של עד 30 מטר, טווח הגעה של עד 20 מטר, ויכולת להרים חפצים עד כ-10 טון.

האם ישנה נגישות של המנוף למקום העבודה?

גורם מהותי נוסף שקובע באיזה מנוף יש להשתמש הוא הנגישות. מנופים גדולים דורשים מרחב עבודה גדול יותר ושביל פתוח לאתר, כמו גם בסיס חזק ליציבות. מנופים קטנים, לעומת זאת, יכולים להתאים לעבודה גם בחללים סגורים או באזורים עם גישה מוגבלת. הם גם אידיאליים לעבודות פנים באתרים עם מגבלות גובה.

אופי המשטח הוא גורם נוסף המשפיע על סוג המנוף הדרוש. מנופים גדולים ישרתו אתכם היטב במשטחים ישרים או שטוחים אך גם בשטח מחוספס וחלק. עגורני שטח לעומת זאת מתאימים יותר לאתרים עם משטחים לא אחידים, סלעיים או בוציים. מנופים אלו ניידים ובעלי יכולות הנעה ארבע גלגליות המאפשרות להם לנווט ולעבוד בצורה חלקה בשטחים תובעניים.

אז בדקו את השטח שלכם, האם יש נגישות טובה למנופים. בדקו מה המשקל המירבי של התכולה שלכם והתאימו את המוצר בהתאם למטרה שלכם.

זכרו! על ידי בחירת המנוף המתאים לעבודה הספציפית שלכם, תיהנו מתמורה אפקטיבית ויעילה יותר, תפחיתו את הסיכונים לתאונות באתר שלכם וכך גם תקדמו את העבודה שלכם לרמות גבוהות יותר של פרודוקטיביות.

צרו עמנו קשר בכל נושא: