מנוף סולם גדול ומתי הוא נדרש

מנוף סולם גדול – מתי נרצה להשתמש בו וכיצד נעשה זאת?

כשאנחנו מבצעים הובלה מנכס הממוקם בקומה גבוהה, עלינו לחשוב כיצד נוכל לבצע את התהליך בצורה מסודרת, אחראית ובטוחה, כך שכל החפצים יגיעו אל יעדם בצורה טובה, מבלי שייגרם להם נזק ומבלי שייגרם להם נזק, לאף אחד מהגורמים המתעסקים בתהליך וכמובן לאף גורם שנמצא באזור, בין אם הוא מעורב או לא מעורב בו באופן מעשי.

אחד האמצעים שיכולים לעזור לנו הוא מנוף סולם. מדובר בציוד המאפשר לנו להוביל חפצים בצורה בטוחה ונוחה מהקומה למעלה אל המשאית (או להיפך).

מנוף לקומה גבוהה הוא כלי שנעשה בו שימוש, הן לצורך הובלות פרטיות והן לצורך הובלות של בתי עסק, מוסדות ציבור וכן במקרים בהם נדרשת הובלה חד פעמית, הן למבנים קבועים, זמניים, ומקומות אחרים.

השימוש באופציה של מנוף גדול הוא מאוד פופולארי, מאחר והוא מאפשר לנו לחסוך את הצורך להסתמך על שימוש במעליות, בוודאי על הובלה ידנית, דוגמא דרך חדרי מדרגות, וכן הוא חוסך מאיתנו את הצורך לחפש פתרונות אחרים.

מנוף סולם גדול הוא כלי פשוט, נוח, יעיל ובטוח, אשר כל חברת הובלות שמחזיקה בו, יכולה לספק לנו את האפשרות להשתמש בו לצרכים שונים.

חשוב לציין, הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות חברות וגורמים פרטיים משתמשים באופציה של מנוף הרמה במרכז ובמקומות אחרים בארץ, לא רק בשביל להוביל רהיטים או חפצים אחרים לנכס קיים, אלא גם בעת תהליך בנייה. למשל, אם יש צורך להוביל חפצים אל קומות גבוהות במבנה שנמצא בעיצומו של בנייה, אז יתבצע שימוש בכלי זה. זה הרבה יותר בטוח, נוח ומהיר.

כיצד נשתמש באופציה של מנוף סולם גדול?

ראשית, אנחנו צריכים לדעת לשם מה נרצה להשתמש בו וכיצד הסולם יכול לעזור לנו.

ישנם סוגים שונים של סולמות, ועל כן אנחנו צריכים לבחור את הסולם הרלוונטי והמתאים עבורנו, על פי אופי החפצים אשר נרצה להרים בעזרתו.

שנית, עלינו לבחון את תנאי השטח, לא רק בהקשר של גובה המבנה (בהתאם נצטרך לדעת מה גובה הסולם המתאים עבורנו), אלא גם איפה נוכל להעמיד את הסולם והמשאית, כיצד נוכל לעשות זאת בשביל שתהיה לנו אפשרות, בסופו של דבר להציב את הסולם בצורה אפקטיבית.

שלישית, חשוב שנדע איך להרים את הפריטים השונים אל הסולם וכיצד נוכל להוריד אותם ממנו אל המשאית. ח

לק זה כמו חלקים אחרים יתבצעו אך ורק על ידי אנשי המקצוע, המובילים שמשתמשים בסולם.

מנוף להעברות והובלות

צרו עמנו קשר בכל נושא: