העברת דירות לבניינים בלי מעלית

מעבר דירה לבניין שאין בו מעלית זה דבר שצריך לחשוב עליו היטב. לא רק על עצם המגורים בבניין שאין בו מעלית שזה משהו שיהיה עליכם להתמודד עמו ברמה היומיומית. כי יש כאן גם את הבעיה של ההובלה והשינוע של כל החפצים שלכם אותם יהיה עליכם להעלות לדירה החדשה כאשר אין לכם בעצם כל דרך לקצר את התהליך. גם אם מדובר בקומה רביעית וחמישית, יהיה עליכם להעלות הכול דרך חדר המדרגות. זה כולל רהיטים גדולים וכבדים, מוצרי חשמל רגישים וכן הלאה. ואם מדובר בדירת שכירות, הרי שבתום תקופת השכירות יהיה עליכם לעשות שוב את הדרך ההפוכה. הליך כזה עשוי להותיר אתכם עם נזקים לא פשוטים.

אז האמת היא שכיום רבים בוחרים בפתרון של הובלה עם מנוף. במיוחד למקרים מהסוג אותם תארנו לעיל. כך שאפשר בקלות רבה להעלות את כל התכולה ישירות אל הבית דרך חלון גדול או דרך המרפסת.

הובלה מהירה ויעילה

למעשה הובלה עם מנוף היא פתרון מעולה מכמה וכמה סיבות עד שכיום אנחנו פוגשים אותה גם במבנים בהם ישנה מעלית.

למה באמת אנשים מעדיפים הובלה עם מנוף?

  • הכול מגיע בשלום ובשלמות – כל הובלה שכרוכה בהרמת התכולה על הגב, במעבר דרך דלתות מוגבלות במידותיהן, כניסה למעלית, יציאה ממנה וכו' כרוכה בטלטולים, מחייבת הרמה והורדה, סיבוב ולעיתים אפילו הפיכה של הרהיט או המוצר. מה שבהחלט מותיר רושם ופוגע בחפץ המשונע. ברגע שההובלה נעשית באמצעות מנוף הרי שהחפץ יעבור מינימום של טלטול כך שתוך זמן קצר הכול יגיע למקומו בשלום ובבטחה עם מינימום נזק.
  • הובלה מהירה- אם יש לכם תכולה גדולה עם הרבה פריטים, ההובלה באמצעות מנוף תקצר את ההליכים כאשר ההעלאה של כל התכולה שלכם תיעשה במהירות שיא, מה שיחסוך לכם לפחות 75% מהזמן.
  • הובלה חסכונית – הובלה רגילה של תכולת בית אורכת בדרך כלל שעות ארוכות. היא מחייבת עבודה של מספר סבלים עד שכל הכבודה מגיעה אל היעד. ברגע שאתם בוחרים להשתמש במנוף, אתם לא צריכים צוות גדול והעבודה אף היא נעשית במהירות כך שבמקרים רבים מדובר יהיה בחיסכון של ממש גם בעלויות.

 בוחרים חברה אמינה ואחראית

הרבה מקרים של הובלות באופן כללי כמו גם הובלה עם מנוף הסתיימו במפח נפש עם נזקים לא פשוטים לרכוש.

כדי שלא תמצאו את עצמכם עם רהיטים שייפגעו, מוצרי חשמל שייפגמו על כל עוגמת הנפש שבכך, שימו לב שאתם פונים אך ורק אל חברה אמינה שמציעה שירות אחראי של צוות מנוסה ומיומן.

חשוב לברר כי לחברה יש רישיון לעסוק בתחום, יש לה ביטוח ואתם תהיו מכוסים על כל מקרה או כל תקלה שלא יבואו.

אצלנו תוכלו ליהנות משירות מושלם ומותאם עבורכם כדי שכל התכולה תגיע אל הדירה החדשה בשלום.

 

צרו עמנו קשר בכל נושא: