איך מנוף הובלה יכול לשדרג לכם את מעבר הדירה?

מעבר דירה זה תמיד פרויקט מורכב. אם הדירה היא בקומה גבוהה בלי מעלית או שיש לכם רהיטים שלא יכולים להיכנס בדלת, האתגר גדול שבעתיים. אך האמת היא שאם תפנו אלינו תגלו עד כמה פשוט ואפילו לא יקר יהיה להעלות את כל התכולה שלכם אל תוך הבית פנימה בלי לעבור בכלל דרך חדר המדרגות.

הפתרון שלנו הוא מנוף ההובלה.

אז מתי כדאי לכם לחשוב על מנוף הובלה?

ישנן סיטואציות שונות אשר בהן מומלץ מאוד להעדיף הובלה עם מנוף על פני הובלה רגילה.

  • אין גישה – כאשר חדר המדרגות צר מידי, אין מעלית, יש ציוד כבד או דלת הכניסה לא מאפשרת העברה של הציוד. כך אתם למעשה עוקפים את כל המכשולים והכל מגיע מהר אל היעד.
  • ציוד כבד ויקר – אם יש לכם פסנתר כבד ויקר או רהיט מיוחד שאתם חוששים לשלומו, ההעברה דרך חדר המדרגות לגמרי לא תהיה בטוחה. באמצעות המנוף תוכלו להיות רגועים לגבי שלמות המוצר שינחת בשלום ובבטחה ללא כל נזק.
  • קיצור זמן העבודה – אם יש לכם הרבה ציוד וכל השינוע וההובלה בדרך הרגילה יארכו זמן רב, כדאי לחשוב על שימוש במנוף, מה שיזרז את כל התהליך והעבודה תיעשה תוך זמן קצר ממש. 

ההחלטה בידיים שלכם

ברוב המקרים אתם בעלי הבית לקבוע באיזו הובלה תרצו להעלות את כל התכולה אליכם לבית החדש. עם זאת יש מצבים רבים בהם חברת ההובלה תעשה את החשבון שלה ותקבע מה היא מעדיפה כאשר במקרים רבים היא תפסול לחלוטין כל שינוע אחר שלא באמצעות מנוף. ברור שיש לשקול כאן עלויות מול חיסכון בזמן כאשר הובלה במנוף גם תחסוך בכוח אדם מה שעשוי להוזיל את העלויות. 

רגע לפני שאתם מזמינים מנוף

אז קבלתם החלטה ואתם רוצים להתקדם איתה הלאה, אך יש כמה וכמה דברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים עם חברת ההובלות.

  • האם ישנה גישה נוחה של המנוף לבית? – לא תמיד המנוף יהיה הפתרון. לפני שאתם מזמינים מנוף, בדקו האם יש גישה טובה למנוף מהקרקע שעל יד הבית ועד לחלון או המרפסת למעלה. זה אומר מקום רחב דיו לחניה וכן שטח אווירי בו המנוף יוכל לעמוד בזווית הנכונה ולהעלות את התכולה. באזורים צפופים הסיפור עשוי להיות מורכב ואפילו בלתי אפשרי.
  • ביטוח ורישיונות – ברוב המקרים חברת הובלות לא יבצעו הובלה עם מנוף בלי רישיון. פשוט אי אפשר להחזיק במנוף בלי טסט. עם זאת תמיד כדאי לבקש לראות את הרישיון וכך גם לוודא כי ישנו ביטוח שיכסה אתכם בכל מקרה של נזק או נפילה של ציוד מהמנוף.
  • מי יזמין את השירות – בררו אם חברת ההובלות תיתן לכם את השירות או שעליכם להזמין אותו בעצמכם.

אנחנו כאן עם שירות מקצועי, אמין ובטוח כדי שכל התכולה שלכם תגיע הביתה בשלום ובשלמות!

צרו עמנו קשר בכל נושא: