השכרת מנוף לשעה – כמה עולה התענוג?

מחפשים שירות של מנוף הרמה כדי להעלות ציוד לקומה גבוהה? מחפשים דרך להעביר פסנתר גדול וכבד או מוצר חשמלי גדול שאי אפשר לפרק לגורמים? השכרת מנוף לפי שעות. זה עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם. כך המשא שלכם יגיע בשלום אל היעד ואתם תיהנו מעבודה מהירה ויעילה במיוחד.

שאלת השאלות היא – כמה זה יעלה לכם. אז אנחנו כאן כדי לספר לכם במה כל זה באמת כרוך הן מבחינת עלויות והן מבחינת אופי העבודה.

מנוף הרמה להשכרה – הפתרון המלא

לפני שניכנס לסוגיית המחיר, חשוב לציין את חשיבות העבודה הנכונה עם המנוף. בעבר היו סיטואציות רבות של מעבר דירה כאשר בעלי הבית מכרו את הבית עם הריהוט הקיים. הסיבה לכך הייתה משום שהם לא ראו טעם בפירוק הרהיט, הוצאה שלו מהבית דרך חדר המדרגות הצר והמפותל ואחר כך מסלול הפוך של הכנסת הרהיט המפורק לבית החדש כשכל הדרך ישנם מוקשים שונים שעשויים לפגום ברהיט. כך נמכרו חדרי שינה וחדרי ילדים במחירי הפסד. 

כיום, כבר לא צריך לוותר על כלום ואין צורך להותיר רהיטים בבית. בעזרת מנוף ניתן בקלות להרים ולשנע כמעט כל משא בכל סדר גדול. מוצרי חשמל גדולים, רהיטים, ארונות, פסנתרים וכן הלאה כאשר הכול יעבור עם מינימום טלטלות ועם אפס נזקים בדרך כלל.

השכרת מנוף לשעה – כמה זה עולה?

כשאנחנו באים לדבר על תמחור של מנופים, לרוב הוא יהיה על פי שעות. ברוב המקרים המחירים נעים בין 400 ₪ ל – 800 ₪ לשעה כאשר השירות הוא לצורך שינוע לגובה של בין 2 ל – 10 קומות. כאשר מדובר בשירותי מנוף לקומה עשרים ומעלה, הרי שהמחיר יטפס באופן ניכר והוא יעמוד על בין 1000 ₪ ל – 1500 ₪ לשעה. כל זה נכון במקרים של העברת ציוד מכל סוג שהוא ממבנה אחד למשנהו.

אם מדובר בעבודות כמו בניית פיגומים, הרמת מכולות, הרמה של חומרי בניין או עבודות תשתית, או אז המחיר יהיה שונה.

אם מדובר בעבודות פרטיות בקומות גבוהות של הנחת צמ"ה הרי שהמחיר ייקבע בהתאם לפרויקט כאשר ברוב המקרים הוא ינוע במחיר של 1250 ₪.  

שומרים על הציוד שלכם!

הצוות המיומן שלנו לשירותכם עם מבחר גדול של מנופים לכל צורך, לכל מטרה, לכל גובה ולכל משקל!

אנחנו מבטיחים לכם שינוע מהיר ובטוח תוך הגנה מלאה על הציוד שלכם. מוצרי החשמל יועברו עם מינימום תנודות וטלטלות שיבטיחו את ההגנה על המוצר וכך גם רהיטים גדולים וכבדים. אלו יעברו אל היעד החדש במלוא האחריות והזהירות כדי להבטיח לכם שינוע יעיל, מהיר, איכותי ובלי נזקים.

מובילי המרכז מרימים לכם מוצרי חשמל, רהיטים ושאר משאות עד 70 מטרים! (22 קומות) כדי שהכול יגיע אל מקומו בשלום ובשלמות ללא כל נזק!

צרו עמנו קשר בכל נושא: