הובלת ריהוט בקלות עם מנוף מתאים

צריכים להעביר פסנתר ממקום למקום? עוברים דירה וצריכים להעביר ארון וויטרינה גדול? היום זה כבר בכלל לא מסובך. בעזרת מנוף מתאים הרהיט 'יעלה' אליכם הביתה בצורה הכי מוגנת וללא כל נזק!

שינוע של רהיטים גדולים כמו ויטרינות, מיטות או פסנתרים הוא לא עניין של מה בכך. עד לפני זמן לא רב, היו כאלה שמחוסר ברירה וויתרו על ההעברה שלהם לבית החדש רק בגלל חוסר האפשרות הטכנית לשנע את המוצר ולהביא אותו אל היעד החדש. לא פעם נפגעו רהיטים בשל הפירוק שנכפה עליהם מה שהותיר בהם נזקים לא פשוטים.

למנופי המרכז יש כיום ציוד מתקדם של מנופים שמיועדים בין היתר גם להעברת ציוד כבד למקומות גבוהים וחשוב לציין שהשירות הוא לא רק למעבר דירה.

כל מה שאתם רוצים או צריכים להניף לגובה…

למעשה יש הרבה מאוד סיטואציות בהם אנשים זקוקים לשירות כזה של מנוף לצורך הרמה לגובה של משאות או פריטים שונים.

אם זה בענף הבנייה כאשר יש להרים לקומות הגבוהות את הציוד לבנייה כמו בלוקים, חלונות, סורגים וכן הלאה ואם זה בענף ההובלות שם לעיתים ישנה העדפה לשימוש במנוף להעברת דירה ולצורך העברת תכולה כאשר המנוף מקצר את העבודה ומקל על ההליכים. מה שתורם גם על יעילות העבודה ושמירה על כל החפצים.

המנופים שלנו מאפשרים לכם להעביר כל דבר לכל גובה שרק תרצו תוך שאתם יכולים בהחלט להיות רגועים לגבי שלמות המוצרים המשונעים.

בוחרים צוות מנוסה להובלת ריהוט עם מנוף

בכל מה שקשור לחברת הובלות, תמיד חשוב לבדוק ולברר מראש אל מי אתם פונים והאם הם אכן מסוגלים לתת לכם את המענה הנכון והרצוי. אחרי הכול בשינוע רהיטים כבדים, מדובר ברוב המקרים בציוד יקר, רגיש וכמובן כבד. אם השינוע לא ייעשה כראוי, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם נזקים לא פשוטים. על כן יש לשים דגש על בחירה בצוות שמכיר את העבודה ויש לו את כל הציוד הנדרש.

מרימים לכם את הרהיטים עד לגובה של 50 קומות!

יש לכם ציוד משרדי שצריך לעבור לקומה החמישים? מבקשים להעביר רהיטים לבית הממוקם בקומה גבוהה?

שימו לב שאתם פונים לחברת הובלות שעושה שימוש גם במנופים. גם אם יש לכם בין הדברים ציוד לא כבד או לא גדול, עדיין, עבור המשאות הכבדים שווה בהחלט לשקול שימוש במנוף. על הדרך תוכלו להעלות כל מה שיש לכם בצורה מהירה וקלה ישירות אל תוך הבית פנימה וזאת בעזרת המנוף.

מנופי המרכז מגיעים אליכם עם כל הציוד הנדרש כדי להרים את כל התכולה שתבקשו במלוא האחריות והבטיחות כדי להגן על הרכוש שלכם. תוכלו ליהנות משירות מהיר ויעיל של הרמה עד חמישים קומות ויותר! הכול במלוא הרגישות והאחריות למען שלמות המשאות.

הובלות עם מנוף

צרו עמנו קשר בכל נושא: