האם כדאי לשכור מנופים קטנים?

לצד עגורנים ומנופי ענק, ישנם מנופים שהם יותר קומפקטיים אולם לא פחות יעילים. ליישומים שונים, עשוי להיות מאוד שימושי, יעיל ומשתלם גם לשכור מנופים קטנים. שימו לב לדגשים הבאים ולמידע שלהלן. 

השכרת מנוף קטן

מתי כדאי לשכור מנופים קטנים?

למי שאיננו קבלן או בעל ציוד הנדסי כבד שמחזיק מנופים לשימוש עצמי, אפשרות ההשכרה היא הדרך הטובה להשיג יכולת הרמה מצוינת. את המנופים הקטנים כדאי להשכיר כאשר אין הצדקה להשכרה של מנוף גדול, כבד או מגושם יותר. יתירה מכך, לעיתים לאור תנאי הסביבה והנגישות, אין שום אפשרות לקרב למקום הנדרש מנוף גדול. במקרים כאלה, השימוש במנוף הקטן יכול לחסוך זמן רב, טרחה ומאמץ הכרוכים בהרמת ציוד, רהיטים, סחורה או מטענים בצורה ידנית, בעזרת סבלים וכדומה. 

המנופים מהסוג הקטן משמשים בין היתר:

  • לצורך העברת דירות ותכולות, אל בניינים שאין בהם מעלית. 
  • לצורך העברת תכולה ודירות, לדירות בגובה רב. 
  • לצורך הרמה או הורדה של מטענים או ציוד כבד במיוחד, כגון פסנתרים, מכונות וציוד למפעלים וכדומה. 
  • לצורך פינוי פסולת בניין או העלאת ציוד וכלים בביצוע עבודות קבלניות. 
  • לתמיכה בעבודות חקלאיות או הנדסיות, תוך ביצוע מהיר וללא צורך בכוח אדם רב. 

מדוע כה כדאי ומשתלם להשכיר את המנופים הקטנים?

נוכל לציין סיבות רבות לכדאיות הרבה הטמונה בהשכרה של מנופים קטנים. כשמדובר על השכרת מנוף, כמובן שחשוב לוודא כי המנוף מגיע אליכם עם מפעיל מיומן שדואג להרמה או להורדה של הפריטים הנדרשים לכם. יש צורך במיומנות בתפעול המנופים ובהעמדתם לצד המבנה או האתר שלכם, בצורה בטיחותית ויציבה. 

  1. עלות נוחה – עלות ההשכרה של המנופים הקטנים כיום, הינה נוחה ביותר. ניתן לבצע את ההשכרה לפרק הזמן הרצוי, לאו דווקא ליום שלם. מכיוון שניתן להשכיר את המנוף לזמן קצר, לא צריכים לשלם על יום שלם. 
  2. ביצוע זריז – את מה שבעבר היה ניתן לבצע בפרק זמן ארוך יחסית, ניתן לבצע הרבה יותר מהר בעזרת המנוף. במקום להזמין כוח אדם רב וסבלים שיתרוצצו מעלה ומטה, נותנים למנוף לבצע את מרבית העבודה הקשה. כל מה שצריך זה רק להעמיס את הפריטים על המנוף ולאחר מכן לפרוק. 
  3. שמירת הציוד היקר – בעזרת שימוש במנוף שאתם משכירים, אתם יכולים לשמור היטב על הציוד היקר שלכם. אין צורך לטלטל אותו בחדרי מדרגות צרים או להעמיס על עגלות. הציוד והפריטים מגיעים היישר לתוך הדירה, ומהר. רהיטים, ציוד חשמלי ומחשבים, כלי נגינה ועוד. 
  4. מתאים גם לקומות מאוד גבוהות – ניתן כיום לשכור מנופים שיכולים להגיע בקלות אפילו לקומות גבוהות ביותר ועד עשרות מטרים גובה. 


זקוקים לשירותי מנוף? להרמה מקצועית עד לקומות גבוהות (22 קומות), בשירות מקצועי לרשותכם חברת מנופי המרכז. פנו בכל שאלה וקבלו הסבר, שירות ומענה אדיב ומקצועי.  

מנופי הרמה

צרו עמנו קשר בכל נושא: