כמה יעלה לכם להשכיר שירותי מנוף ואיך תוכלו להוזיל את המחיר 

באמצעות שירותי מנוף ניתן לבצע במהירות ובקלות העברת תכולה ודירות, העברת פסנתרים, מטענים וציוד, מכול סוג, לגובה. בשורות הבאות נסביר כמה יעלה לכם להשכיר שירות מסוג זה וגם – באיזה אופן תוכלו להזיל את המחיר מבלי לוותר על שירות מקצועי. 

טווח המחירים של שירותי מנוף

המחירים המקובלים כיום עבור שירותי מנוף מתחילים בכמה מאות שקלים, אך יכולים להגיע גם למחירים של אלף ₪ ויותר. מכיוון שהטווח רחב למדי, מומלץ להזמין את השירות הרצוי לכם רק לאחר שהבהרתם לספק בדיוק מהו השירות הרצוי לכם. כפי שנסביר בהמשך, תוכלו להוזיל את העלות בכמה דרכים פשוטות. 

אל תזמינו מנוף גדול, כשאפשר להסתפק בקטן יותר

חברות מקצועיות שמבצעות עבודות של הרמה והנפנה לגובה, עשויות להחזיק סוגים שונים של מנופים. לצד עגורנים או מנופי ענק, ישנם גם סוגים של מנופים קטנים יותר. שימו לב כי בעניין זה אי אפשר לומר שכל המרבה הרי זה משובח. אין שום טעם להזמין מנוף ענקי שיכול להגיע ל-70 מטרים, כאשר אתם זקוקים להרמה לגובה הרבה יותר נמוך. על פי רוב, הזמנת הרמה לגובה נמוך יותר, באמצעות אחד הסוגים הקטנים והקומפקטיים של מנופים, תאפשר לכם ליהנות ממחיר נוח ומוזל יותר. 

שירותי מנוף

אל תזמינו מנוף ליום שלם, עבור העברת דירה רגילה

קבלני ביצוע עשויים להזדקק לפעמים למנופים שילוו אותם ימים שלמים. אבל אם אתם צריכים להזמין שירות של מנוף לצורך העברת תכולת דירה או ציוד משרדי, בדרך כלל לא תצטרכו שירות כולל, ליום שלם. לרוב, אפשר לבצע פעולת הרמה או הורדה סטנדרטית, בתוך פרק זמן הרבה יותר קצר. אם תסגרו מראש מנוף ליום, תשלמו יותר. אם תסגרו שירות לפרק זמן קצר יותר, תוכלו ליהנות ממחיר נוח וזול יותר. 

בקשו הצעת מחיר מראש עבור שירות של מנוף 

ישנן חברות אמינות, שגם אם לא תסכמו איתן מראש על מחיר, לא ייגבו מכם מחירים מופרזים עבור השירות. אולם כדי למנוע אי הבנות וכדי שלא תשלמו מחיר שנראה לכם מופרז, וודאו מראש את כל הפרטים החשובים. בקשו לקבל הצעת מחיר מראש, וגם וודאו מה כולל השירות. כך לא תצרכו ברגע האחרון להתבקש להוסיף כסף נוסף עבור נהג משאית המנוף או עבור מפעיל או עבור שירות אקסטרה כזה או אחר. 

חשוב לציין כי יש דברים שלא צריך להתפשר עליהם כדי לקבל מחיר מוזל. למשל, אין להתפשר על מקצועיות מפעיל המנוף. כמו כן, חשוב לוודא כי השירות ניתן מחברה בעלת רישוי וכי העבודה מבוטחת. ביטוח של עבודות מסוג זה מעיד על מקצועיות החברה. במידת הצורך, שאלו כמה זמן החברה פועלת ובררו לגבי המלצות של לקוחות קודמים. לשירות אמין, אדיב ובמחירים הוגנים ונוחים, פנו לחברת מנופי המרכז. 

השכרת מנופי הרמה במרכז

צרו עמנו קשר בכל נושא: