מנוף מעלית

מזל טוב! הגיע הרגע ואתם מתכננים את מעבר הדירה שלכם. התחלתם כבר תקופה לארוז את כל החפצים בארגזים, הבנתם איזה רהיטים יש לכם ומה צריך לפרק ומה צריך להרכיב וכל מה שנותר הוא לסגור את ההובלה, אבל, כל מוביל שאתם בודקים איתו מודיע לכם חגיגית שעבור ההובלה שלכם אתם חייבים מנוף.

זה יכול להיות כי חדר המדרגות שלכם צר מהרגיל, כי המעלית קטנה ובעיקר כי יש לכם הרבה רהיטים להעביר ויהיה קשה להעביר אותם ידנית.

במקרה כזה מנוף מעלית הוא הפתרון. לא תאמינו איך השימוש במנוף יכול להפוך את יום המעבר שלהם ליעיל ומהיר. 

מתי נצטרך הובלה עם מנוף?

ישנם כמה תרחישים שמובילים לכך שאת ההובלה הקרובה תצטרכו לעשות עם מנוף.

  1. קומה גבוהה ו/או לא נגישה – אם אתם גרים בבניין בלי מעלית, בקומה שנייה ומעלה, ויש לכם הרבה ציוד כבד, סביר להניח שהמובילים ירצו להשתמש במנוף. עושים שימוש במנוף להעברת דירה גם כאשר המעברים בבניין צרים, או שהפתחים הרגילים של הדירה אינם מאפשרים להוציא דרכם ריהוט.  למשל, הרבה פעמים שאנחנו עוברים מקומה גבוהה, זה פשוט לא משתלם ולא כלכלי להעביר את כל הציוד שלנו, את כל הרהיטים באמצעות המעלית, בטח שלא באופן רגלי. שימוש במנוף מעלית יחסוך לנו זמן רב ויקצר משמעותית את תהליך ההובלה. 
  2. הובלה של רכוש רגיש – ישנם מקרים בהם הרהיטים שלכם דורשים יחס מיוחד, זה יכול להיות פסנתר כבד או רהיט וינטאג', וכדי לא להזיק לרהיט יעדיפו המובילים להשתמש במנוף.
  3. הובלה עם מגבלה של זמן – אם יש לכם כמויות גדולות של ארגזים וציוד להעביר, ואתם לא רוצים להפריע לסביבה לאורך שעות ארוכות, לחסום את הכביש עם המשאית של ההובלה וכן הלאה, יתכן והמובילים ימליצו לכם על הובלה עם מנוף שלרוב מורידה את זמן ההובלה כולה משמעותית. לרוב, תהיה עלות נוספת לשימוש במנוף אבל יתכן מאד שזה עדיין ישתלם לכל הצדדים בזכות קיצור זמן העבודה.

איך בוחרים חברה שמספקת שירותי מנוף מעלית?

ובכן, מדובר בהובלה מיוחדת, בה עושים שימוש בציוד המיועד לגובה ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום. תוכלו לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים, לבדוק את נושא לעומק, להשוות בין כמה חברות ורק אז להחליט.

חשוב לבדוק את רמת הזמינות של החברה, מחיר, כמה אנשי צוות מגיעים לתהליך ההובלה והפירוק וכמה זמן ההובלה כולה אמורה לקחת. 

מחפשים פתרונות הרמה לגובה? אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת מנופי המרכז מספקת לקהל הלקוחות שלה מגוון רחב של שירותים לרבות שירותי מנוף לקומות גבוהות, מנוף הרמה להעברת דירות ועוד. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם כמה שיותר מהר.

השכרת מנוף קטן

צרו עמנו קשר בכל נושא: