המדריך המלא לאיך לעבור דירה ולהישאר בחיים עם מנוף הרמה

במרבית המקרים לקראת מעבר דירה תעשו כמה שיחות לקבל הצעת מחיר ממספר חברות הובלה שונות. אתם תגלו שהמחיר להובלה שלכם מושפע מכל מיני נושאים כמו גודל הדירה הנוכחית, כמות הארגזים, רשימה מפורטת של רהיטים, הקומה בבניין שאתם עוזבים, האם יש מעלית ועוד.

המובילים איתם תדברו יתנו לכם הצעת מחיר על פי כל הפרמטרים האלו. פעמים רבות המובילים יסבירו לכם שההובלה אפשרית רק עם מנוף, מה שמצד אחד מהווה תוספת תשלום עבור ההובלה ומצד שני יכול לקצר משמעותית את המעבר שלכם.

לעיתים אין אפשרות אחרת וחייבים להשתמש במנוף בעת תהליך ההובלה.

אם כך מתי צריך מנוף בעת מעבר דירה? נפרט לכם על מספר מצבים בהם כנראה תצטרכו להזמין מנוף.

מנוף הרמה

מקרים בהם נזמין מנוף הרמה

      • בניין בלי מעלית – ישנם מקרים בהם מובילים יעדיפו להוביל עם מנוף כשהדירה שיוצאים ממנה או נכנסים אליה היא ללא מעלית. המנוף יאפשר להם להעביר כמות גדולה של ציוד בלי לסחוב אותו במדרגות.

      • פתחים צרים – ישנים מקרים בהם דלתות הכניסה של הבית, הבניין או המעלית צרות מדי להובלת חלק מהריהוט ובמקרה כזה יעדיפו המובילים להעביר את הריהוט דרך חלון גדול בסלון באמצעות מנוף הרמה.

      • ציוד עדין – במקרים בהם ישנו ציוד שלא ניתן לפרק ולהרכיב או שהוא רגיש במיוחד או כבד במיוחד, יתכן ויהיה עדיף להוביל אותו באמצעות מנוף.

      • בעיית נגישות ברחוב – אם הרחוב ממנו מובילים או אליו מובילים בעייתי לחנייה של משאית או שיש סיבה אחרת שבגלל צריך להזדרז בתהליך ההובלה, יתכן ויהיה עדיף לבצע את ההובלה עם מנוף הרמה. הובלות עם מנוף הרמה ידועות כמהירות יותר באופן משמעותי ביחס להובלה רגילה.

    ועוד כמה טיפים שקשורים לתהליך של מעבר דירה

      • אם יש לכם ילדים קטנים, כדאי שתדאגו לכך שמישהו ידאג להם ביום המעבר ואולי אפילו ביום הסמוך לו
      • נסו לתזמן את המעבר בצורה נכונה ולהתאים את לוח הזמנים של המעבר עצמו, ללוח הזמנים שלכם
      • נסו שרוב בעלי המקצוע שצריכים לסייע לכם בכל מיני פעולות ותהליכים יגיעו בשבוע או מקסימום בשבועיים שסמוכים למעבר, כדי להימנע מכך שתגררו את כל הסידורים ותוכלו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר 
      • סגרו עם חברות הובלות מראש ככל הניתן וחתמו על חוזה מסודר מולה

      מחפשים חברת הובלה מקצועית המספקת פתרונות הרמה לגובה? רוצים לעבור כמה שיותר במהירות ובלי עיקובים מיותרים? מנופי המרכז מספקים מגוון של פתרונות הרמה לגובה.

      הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם ולסייע לכם בתהליך המעבר כדי שאתם תוכלו להיות עם כמה שפחות דאגות וצלוח את המעבר הזה על הצד הטוב ביותר! השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם.

      צרו עמנו קשר בכל נושא: