מחיר השכרת מנוף סל

מחיר השכרת מנוף סל יכול להשתנות בהתאם לסוג המנוף ולתקופת ההשכרה, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון ולבקש הצעת מחיר המתאימה לצרכים האישיים שלכם.

יש לזכור כי מנוף סל יכול לשמש למגוון רחב של צרכים שונים, החל מתיקוני חשמל ותאורה ועד לגיזום של צמרות עצים ועבודות שיפוץ שונות.

ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מנופי סל שונים, המגיעים בגדלים שונים, מה שבין היתר מוביל אל מחיר השכרת מנוף סל ובמחירים מגוונים ושונים.

אומנם העיקרון של כל מנופי הסל זהה, מאחר ומדובר על מנוף המכיל סל בקצה זרוע ההרמה שלו, אך לכל מנוף יש את השימוש הייעודי עבורו.

לכן חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה, המתמחה בתחום ומסוגלת לספק לכם את המנופים המקצועיים, האיכותיים והאמינים ביותר, המתאימים באופן מושלם לצרכים שלכם.

מחיר השכרת מנוף סל

מחיר השכרת מנוף סל – מספר היבטים שכדאי להכיר

קודם כל, חשוב להבין את החשיבות של עבודה עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, מאחר ורק חברה מסוג זה תוכל לספק לכם משאיות מתוחזקות ובטיחותיות, לצד מנופאים מנוסים, שעברו את ההכשרה המתאימה ומחזיקים ברישיון הרלוונטי להפעלת מנוף סל.

יש לזכור כי לא כל אחד רשאי לעבוד בגובה או להפעיל מנוף סל, לכן חשוב לוודא זאת מראש.

מנוף סל הינו מנוף נוח וקל משקל, המשמש לצורך הרמה של משא או בעלי מקצוע לגובה.

יש לוודא כי מחיר השכרת מנוף כולל כבר את שירותיו של מנופאי מורשה ומוסמך, המחזיק בכל האישורים המתאימים על מנת להפעיל את המנוף ולספק לכם את השירות האמין והבטיחותי ביותר.

כדאי לוודא כי החברה מחזיקה בצי של משאיות, על מנת להימנע משימוש בקבלני משנה, דבר שעלול להוביל למשאיות לא מתוחזקות ולא בטיחותיות לשימוש. 

מה משפיע על מחיר השכרת מנוף סל?

עלות השכרת מנוף סל מושפעת מגורמים שונים, החל מתנאי העבודה בשטח ועד ולגובה הנדרש עבורכם וזמן ההשכרה.

לרוב השכרה ארוכה יותר תהיה משתלמת, מאחר ונהוג להעניק הנחות והטבות שונות עבור השכרות ארוכות טווח.

תוכלו לשכור מנוף סל לשעות בודדות של עבודה חד פעמית, או לחילופין, לשכור אותו למספר ימים או אפילו למספר שבועות.

יש לזכור כי סביבת עבודה צפופה ולא נוחה, המצריכה מיומנות רבה בתמרון המשאית עלולה להעלות את מחיר השירות.

כמו כן, יש לזכור כי סוג המנוף משפיע גם כן על מחיר השירות, מאחר והשכרת מנוף סל אדם תהיה גבוהה יותר, מאשר השכרת מנוף סל הרמה.

כדאי לדעת כי מחיר השכרת מנוף סל להובלות, כולל מפעיל, אמור לעלות בין 400 – 1,300 ₪ לשעת עבודה, בהתאם לקומה הנחוצה לכם.

אנו בחברת מנופי המרכז נשמח לספק לכם שירותי השכרת מנוף סל ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים ואטרקטיביים. לקבלת ייעוץ בבחירת מנוף הסל המתאים ביותר עבורכם, לצד הצעת מחיר רלוונטית, , צרו קשר בהקדם!

מחיר השכרת מנוף סל

צרו עמנו קשר בכל נושא: