מנוף להרמת רהיטים

כמומחים להרמת רהיטים, אנו יודעים היטב שרהיטים משובחים מעניקים איכות חיים. רהיטים יפים נותנים אופי לבית ויוצרים משרדים שנוח ונעים לעבוד בהם. אם אתם קונים ריהוט חדש או שאתם עוברים לבית חדש או למשרד חדש, דרוש לכם פתרון להרמה. חברת מנופי המרכז מעמידה לרשותכם מנופים ייעודיים להרמת כל סוגי הרהיטים. בעזרת מנוף להרמת רהיטים, אפשר למקם את הרהיטים ישירות בתוך הדירה, דרך המרפסת, בלי שצריך לפרק ולהרכיב מחדש, בלי שצריך לטלטל את הכל בחדרי מדרגות שלפעמים צרים ולא נוחים למעבר.

עבודה זהירה וטובה לשביעות רצון הלקוח

לכם יש מערכות ישיבה יפות או ריהוט משרדי יוקרתי. לכם יש רהיטים שאתם מעבירים לבית חדש, לדירה חדשה או למשרד שזה עתה קיבלתם את המפתח שלו. לנו, מנופי המרכז, יש בדיוק את הציוד שיאפשר הרמה של הרהיטים והכנסתם למקומם החדש מהר ונוח. בין ציוד ההרמה המשובח שלנו נמצאים מנופי במות שמתאימים להרמה של משקלים מאוד כבדים, לגובה רב. אנו מתמחים בהרמות של כל סוגי הציוד והריהוט וחשוב לא פחות – ערוכים לספק לכם את השירות בזמן שנוח לכם. נעמוד לרשותכם בגמישות מרבית, בזמן שבו אתם זקוקים לנו. אנו מבצעים את העבודה בזהירות הנדרשת, בהקפדה מלאה. מפעילי המנופים שלנו הינם בעלי ניסיון רב והם מודעים היטב לאחריות המוטלת על כתפריהם. העמסת מנוף להרמת רהיטים וההרמה מבוצעים במיומנות רבה, לשביעות רצונו של הלקוח.

מנופי המרכז – שמחים לעמוד לרשותכם

אם הזמנתם רהיטים חדשים לבית המשופץ או החדש, אם אתם מעבירים את המשרד למיקום אחר, נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירות מקצועי עם מנוף להרמת רהיטים. יש לנו ניסיון רב בהרמה של מערכות ישיבה וספות, ארונות גדולים, ציוד למטבחים. אנו יכולים להרים ציוד של תקשורת ומחשבים ואף תכולה מלאה של בתים, ארגזים, פסנתרים, מקררים. על יכולתנו המקצועית ועל רמת השירות יעידו לקוחותינו המרובים – אנשים פרטיים, בעלי בתים, בעלי מקצועות חופשיים, מוסדות, קבלנים. חיפשתם אנשי מקצוע בהרמות שנעים לעבוד מולם? שביעות רצונכם חשובה לנו! אנו מציעים פתרונות הרמה במקום ובזמן שלכם. נשמח להציע גם לכם מחירים הוגנים ושירות טוב. מנופי המרכז – לכל גובה ובכל זמן.

צרו עמנו קשר בכל נושא: