הרמת מטענים בעזרת מנוף

בלי ששמנו לב המנופים השתלטו על שוק ההובלות, מה למנופים והובלות? ובכן, תשכחו מהדימוי השגור שיש לכם על מנופים מאסיביים ונייחים שפוגשים באתרי בנייה. המנופים שמשמשים להעמסה והרמת מטענים הרבה יותר אלגנטיים וקומפקטיים, הם לרוב יורכבו על טנדר או משאית ואינם דורשים מאמץ לוגיסטי יוצא דופן – הם גם מאוד נגישים.

הרמה בעזרת מנוף – פתרון משתלם להובלות

כך שהרמת מטענים הפכה לחלק מהסטנדרט המקובל של חברות הובלה איכותיות. אם בעבר מנוף הובלות על טנדר היה פריט נדיר, שנעשה בו שימוש רק במקרים ייחודיים ועלותו היתה בהתאם, שימוש במנוף להרמת מטענים הופך הובלות מכל הסוגים להרבה יותר פשוטות, קלות ומשתלמות.

קחו למשל את המקרה הנפוץ של מעבר דירה בלב תל אביב. מאחר שרוב הבתים בלב תל אביב הם בתי באוהאוס משנות השלושים ללא מעלית ועם חדרי מדרגות לולייניים, כל הובלה לדירה בקומה השלישית או הרביעית היתה  בגדר סיוט למי שעובר דירה ולחברת ההובלות כאחד. אף סבל לא אוהב להעביר תכולת דירה לקומה רביעית ללא מעלית, והעלות החריגה של המאמץ נופלת מן הסתם לפתחו של הלקוח כשהמחיר מטפס בצעדי ענק עם כל קומה. היום, כשיש בענף ההובלות מספיק גורמים מנוסים שמציעים שירותי הרמת מטענים עם מנוף, כמו למשל 'מנופי המרכז', הדילמה הזו כבר לא קיימת.

הרמת מטענים מקצועית – שירות מעל הכול

נכון, התעריף הבסיסי של הרמת מטענים באמצעות מנוף מעט יותר יקר מהובלה ללא מנוף, אבל בדרך כלל כאשר ההובלה לא מתבצעת לדירה מקומת קרקע לדירה אחרת בקומת קרקע, בתחשיב הסופי הובלה בעזרת מנוף תהיה הפתרון הכי משתלם. במיוחד אם אתם בוחרים בחברה הוגנת כמו 'מנופי המרכז'.

אחד הדברים שחברת 'מנופי המרכז' חרטה על דגלה זה יחס הוגן ושירות מעולה. זה בא לידי ביטוי בניסיון להתגמש בלוח הזמנים שיתאים ללקוח, ובכל מקרה הקפדה על הגעה בדיוק בזמן שנקבע.

'מנופי המרכז' מחזיקה בצי של כמה מנופי הרמה מדגמים שונים שמאפשר לה לתת מענה טוב לכל סיטואציה של הרמת מטענים.

מנופי המרכז

צרו עמנו קשר בכל נושא: