הרמת משא לגובה

ענף ההובלות נתפס בציבור הרחב כמשהו שרלוונטי בעיקר עבור אנשים בעת מעבר דירה, אבל האמת היא שמתחת לפני השטח מדובר בענף מאוד מגוון שמשרת עסקים, משרדים ותעשיות בתדירות לא פחותה מהמשימה הקלאסית של מעבר דירה. בתוך ענף ההובלות שמור מקום ייחודי להובלות באמצעות מנופים וביצוע הרמת משא לגובה.

ציוד בניין או תוצרת חקלאית

חברות שמתמחות בהובלה עם מנופים, כמו למשל חברת 'מנופי המרכז' פועלות מול סוגים שונים של לקוחות. תחום המנופים הקטנים התפתח מאוד בשנים האחרונות והמנופאים שמפעילים את הציוד הזה יכולים להתחיל יום בסיוע לקבלן שיפוצים להרים משא של ציוד בנייה וחומרי בלוקים לטובת שיפוץ דירה בקומה העשרים, משם לנסוע ולסייע בהעמסת תוצרת חקלאית, ולסיים את יום העבודה בשינוע ציוד חדש לחדר שרתים של משרד במגדל משרדים בבורסה של רמת גן.

הוורסטיליות והקומפקטיות של המנופים המתקדמים של העשור האחרון הופכות אותם לסוסי עבודה. אם בעבר הובלה עם מנוף דרשה לוגיסטיקה מסובכת, היום יש בשוק מנופי הרמת משא לגובה שיושבים על טנדר שיכול להשתחל ולהתמקם בכל חניה סטנדרטית.

עד גובה 50 קומות

חלק מאותם מנופים קומפקטיים יכולים להימתח לגבהים מפתיעים של כחמישים קומות. כאן המקום לציין שכדי להפיק מהמנוף את המיטב דרוש מפעיל מיומן ומנוסה. מפעיל לא מיומן שינסה לבצע הרמת משא לגובה רב עלול לגלות כי זו משימה מורכבת ממה שניתן היה לצפות מראש.

בהתחשב בעובדה שפעמים רבות הציוד שצריך להוביל ולשנע לקומה גבוהה הוא ציוד יקר ערך שעלול להיות גם שביר ורגיש לטלטולים, המפעיל נדרש למיומנות ורגישות רבה. בחברות בעלות מוניטין מהסוג של 'מנופי המרכז', כל המפעילים עברו הכשרה מתאימה בהפעלת מנופים וצברו ניסיון בתחום, הכולל תקופת חניכה לצד מפעיל מנוסה.

ערך מוסף אחר ש'מנופי המרכז' מספקת ללקוחותיה הוא שירות אמין ותעריף הוגן ותחרותי. כחלק מחוויית השירות ב'מנופי המרכז' מקפידים מאוד על עמידה בזמנים כפי שסוכם עם הלקוח.

צרו עמנו קשר בכל נושא: